Keine Beschreibung
Marcus Huderle a9d71d15f8 Save all map attributes to _assets file vor 6 Jahren
resources lots of changes vor 6 Jahren
.gitignore Add Qt Creator .autosave files to .gitignore vor 6 Jahren
README.md readme vor 6 Jahren
asm.cpp Parse all map attributes from _assets into memory vor 6 Jahren
asm.h Initial commit vor 8 Jahren
block.cpp Initial commit vor 8 Jahren
block.h Initial commit vor 8 Jahren
blockdata.cpp lots of changes vor 6 Jahren
blockdata.h lots of changes vor 6 Jahren
editor.cpp Load and save the gMapAttributes array vor 6 Jahren
editor.h lots of changes vor 6 Jahren
event.cpp lots of changes vor 6 Jahren
event.h Support bg_hidden_item_event vor 6 Jahren
graphicsview.cpp lots of changes vor 6 Jahren
graphicsview.h lots of changes vor 6 Jahren
main.cpp Initial commit vor 8 Jahren
mainwindow.cpp Parse all map attributes from _assets into memory vor 6 Jahren
mainwindow.h Load and save the gMapAttributes array vor 6 Jahren
mainwindow.ui lots of changes vor 6 Jahren
map.cpp Build new maps in memory, rather than immediately writing to files vor 6 Jahren
map.h Build new maps in memory, rather than immediately writing to files vor 6 Jahren
metatile.cpp Initial commit vor 8 Jahren
metatile.h lots of changes vor 6 Jahren
objectpropertiesframe.cpp lots of changes vor 6 Jahren
objectpropertiesframe.h lots of changes vor 6 Jahren
objectpropertiesframe.ui lots of changes vor 6 Jahren
pretmap.pro lots of changes vor 6 Jahren
project.cpp Save all map attributes to _assets file vor 6 Jahren
project.h Save all map attributes to _assets file vor 6 Jahren
tile.cpp Initial commit vor 8 Jahren
tile.h Initial commit vor 8 Jahren
tileset.cpp Initial commit vor 8 Jahren
tileset.h lots of changes vor 6 Jahren

README.md

pretmap

A map editor for pokeruby using Qt.