Keine Beschreibung
Michael 2048a92fa3 provide ready build directories upon clean checkout vor 6 Jahren
assets remove old gfx vor 7 Jahren
base provide ready build directories upon clean checkout vor 6 Jahren
battle_engine @ 6d4c025273 tileset animations begin vor 6 Jahren
build provide ready build directories upon clean checkout vor 6 Jahren
data Wilde Pokémon als Symbole eingefügt vor 6 Jahren
doc added doxygen file vor 8 Jahren
g3headers @ e0402c99b5 remove memory leak in pokedex, update lookup entries to lazy array, resolves #26 vor 6 Jahren
generated_image provide ready build directories upon clean checkout vor 6 Jahren
gfx_build remove old images, move some stuff to the new image system vor 7 Jahren
object provide ready build directories upon clean checkout vor 6 Jahren
patches PC Script fix #14 vor 6 Jahren
sots-private @ 5ac4b64d0c PC Script fix #14 vor 6 Jahren
src remove memory leak in pokedex, update lookup entries to lazy array, resolves #26 vor 6 Jahren
string delete old files, fix pokedex not loading some entries when returning from details vor 6 Jahren
todo add line endings vor 7 Jahren
.clang-format prepare for merge vor 7 Jahren
.gitattributes gitattributes vor 7 Jahren
.gitignore provide ready build directories upon clean checkout vor 6 Jahren
.gitmodules hard reset battle_engine, set master to follow origin/push upstream, merge uptoday vor 7 Jahren
LICENCE Create LICENCE vor 8 Jahren
README.md remove ignored files and fix filename case vor 7 Jahren
assets.makefile remove ignored files and fix filename case vor 7 Jahren
bpre.sym remove ignored files and fix filename case vor 7 Jahren
charmap.txt full out map export vor 7 Jahren
debug.sh prepare for merge vor 7 Jahren
icons.makefile update sprites to directory grit, update sprites in subrepo vor 6 Jahren
linker.ld added unit test for initiatibve (normal + trickroom) vor 8 Jahren
main.asm added patch for pokemon storage system script vor 6 Jahren
makefile add temporary linked object so ld shows symbol errors more precicely vor 6 Jahren
python_version.sh add python fix vor 7 Jahren
sprites.makefile fix sprite build vor 6 Jahren
update_all.sh add script to update everything without detaching heads vor 6 Jahren

README.md

Source Code von Pokémon Sovereign of the skies, ohne Anspruch auf Vollständigkeit oder Funktionsfähigkeit. Diese Repository soll lediglich dazu dienen einen Einblick in die Denkweise hinter Pokémon Sovereign of the Skies bieten.

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