Keine Beschreibung
DragonflySotS b071fc173e Script Strings ins neue Format übersetzt, autostring buggt derzeit noch bei den \p, näheres siehe bei Issues vor 6 Jahren
assets remove old gfx vor 7 Jahren
base provide ready build directories upon clean checkout vor 6 Jahren
battle_engine @ 6d4c025273 tileset animations begin vor 6 Jahren
build provide ready build directories upon clean checkout vor 6 Jahren
data Wilde Pokémon als Symbole eingefügt vor 6 Jahren
doc added doxygen file vor 8 Jahren
g3headers @ 2f9b41afbc Script Strings ins neue Format übersetzt, autostring buggt derzeit noch bei den \p, näheres siehe bei Issues vor 6 Jahren
generated_image provide ready build directories upon clean checkout vor 6 Jahren
gfx_build remove old images, move some stuff to the new image system vor 7 Jahren
object provide ready build directories upon clean checkout vor 6 Jahren
patches PC Script fix #14 vor 6 Jahren
sots-private @ 0cbf312915 Script Strings ins neue Format übersetzt, autostring buggt derzeit noch bei den \p, näheres siehe bei Issues vor 6 Jahren
src add sounds and cries to the detail screen, resolves #20 vor 6 Jahren
string remove unneeded dprintf instructions, fix a pokedex entry (removed \l) vor 6 Jahren
todo add line endings vor 7 Jahren
.clang-format prepare for merge vor 7 Jahren
.gitattributes gitattributes vor 7 Jahren
.gitignore provide ready build directories upon clean checkout vor 6 Jahren
.gitmodules hard reset battle_engine, set master to follow origin/push upstream, merge uptoday vor 7 Jahren
LICENCE Create LICENCE vor 8 Jahren
README.md remove ignored files and fix filename case vor 7 Jahren
assets.makefile remove ignored files and fix filename case vor 7 Jahren
bpre.sym remove ignored files and fix filename case vor 7 Jahren
charmap.txt full out map export vor 7 Jahren
debug.sh prepare for merge vor 7 Jahren
icons.makefile update sprites to directory grit, update sprites in subrepo vor 6 Jahren
linker.ld added unit test for initiatibve (normal + trickroom) vor 8 Jahren
main.asm added patch for pokemon storage system script vor 6 Jahren
makefile add temporary linked object so ld shows symbol errors more precicely vor 6 Jahren
python_version.sh add python fix vor 7 Jahren
sprites.makefile fix sprite build vor 6 Jahren
update_all.sh add script to update everything without detaching heads vor 7 Jahren

README.md

Source Code von Pokémon Sovereign of the skies, ohne Anspruch auf Vollständigkeit oder Funktionsfähigkeit. Diese Repository soll lediglich dazu dienen einen Einblick in die Denkweise hinter Pokémon Sovereign of the Skies bieten.

THE SOFTWARE IS PROVIDED “AS IS”, WITHOUT WARRANTY OF ANY KIND, EXPRESS OR IMPLIED, INCLUDING BUT NOT LIMITED TO THE WARRANTIES OF MERCHANTABILITY, FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE AND NONINFRINGEMENT. IN NO EVENT SHALL THE AUTHORS OR COPYRIGHT HOLDERS BE LIABLE FOR ANY CLAIM, DAMAGES OR OTHER LIABILITY, WHETHER IN AN ACTION OF CONTRACT, TORT OR OTHERWISE, ARISING FROM, OUT OF OR IN CONNECTION WITH THE SOFTWARE OR THE USE OR OTHER DEALINGS IN THE SOFTWARE.